info textinfo text
Poniedziałek - piątek od 8 do 16
Strona główna/Reklamacje i Zwrot towaru

Reklamacje i Zwrot towaru

Szanowni Klienci,
13 września 2022 doszło do zmiany administratora oraz przejścia e-shopu na nową platformę. Nie zmienia to jednak nic w procesie reklamacyjnym i przebiega on identycznie, jak do tej pory.

Reklamacje

Na każdy produkt z asortymentu TESCOMA udzielamy minimum 2- letniej gwarancji. Natomiast w naszej ofercie znajdziesz również produkty z 5- i 10- letnią gwarancją. Informację o długości gwarancji znajdziesz w opisie poszczególnych produktów.

Reklamację możesz zgłosić wysyłając e- mail na adres: reklamacje@tescoma.pl

Wskaż nazwę i kod reklamowanego produktu, dołącz kopię dokumentu sprzedaży, podaj swój numer kontaktowy oraz dane adresowe.

Zwrot towaru

Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jak to zrobić? Przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółowe informacje.

Prawo odstąpienia od umowy

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
Dane Sprzedawcy:

TESCOMA POLSKA Sp. z o. o.,
ul. Warzywna 14, 40-545 Katowice
Rzeczpospolita Polska

Dane do korespondencji:
TESCOMA POLSKA Sp. z o. o.,
ul. Warzywna 14, 40-545 Katowice
Rzeczpospolita Polska


Tel.: 32 508 60 59
E-mail: bok@tescoma.pl

O swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Prosimy skorzystać z dowolnego wzoru formularza odstąpienia od umowy.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa zwracany towar. Zwrotu płatności dokonamy na numer konta bankowego podanego w nadesłanym przez Państwo formularzu odstąpienia od umowy. Nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Ze zwrotem płatności wstrzymujemy się do czasu otrzymania rzeczy.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Adres, pod który należy przesłać zwracany towar:
TESCOMA POLSKA Sp. z o. o.
ul. Warzywna 14
40-545 Katowice

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Icon