• Zaloguj się
  • Zaloguj się
Strona głównaGwarancja i serwis TESCOMA

Gwarancja i serwis TESCOMA

Długość okresu gwarancyjnego

W Polsce podstawowy ustawowy okres gwarancji na produkty wynosi 2 lata. Oferujemy jednak przedłużoną gwarancję na 3, 5 lub 10 lat na większość produktów. W pełni ufamy naszym produktom, dlatego możemy pozwolić sobie na zapewnienie dłuższej niż zwykle gwarancji.
 
Informację o okresie gwarancyjnym znajdziesz na opakowaniu każdego z naszych produktów oraz w e-shopie w szczegółach produktu.
 

Ponadstandardowa gwarancja TESCOMA

 
 

Gwarancja 3-letnia

Oferujemy ją na produkty takie jak akcesoria kuchenne GrandCHEF, wybrane produkty szerokiej linii DELÍCIA itp.

Gwarancja 5-letnia

5-letnią gwarancję znajdziesz w produktach takich jak komplety garnków, na przykład SteelCRAFT, COMPACT czy HomePROFI lub w akcesoriach kuchennych PRESIDENT.

Gwarancja 10-letnia

Z najwyższą 10-letnią gwarancją sprzedajemy na przykład komplet garnków VISION czy wysokiej jakości noże AZZA.
 

Ręczymy za jakość każdego produktu

 
 
Jesteśmy dumni z najwyższej jakości naszych produktów. Monitorujemy ich bezpieczeństwo i jakość dzięki nowoczesnemu laboratorium, które znajduje się w naszym Centrum Logistycznym TESCOMA World w Zlinie. Wszystkie produkty przechodzą kompleksowe testy, aby upewnić się, że sprostają wymagającym warunkom. Więcej informacji na temat kontroli jakości znajdziesz w tym artykule.
 

Obsługa klienta

Staramy się zapewnić jak najlepszą obsługę i wsparcie klienta. W przypadku pytań dotyczących naszych produktów można skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta TESCOMA dzwoniąc pod numer 720 809 700 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres bok@tescoma.pl. W przypadku reklamacji można skontaktować się z nami wysyłając wiadomość na adres reklamacje@tescoma.pl lub dzwoniąc pod numer 32 721 07 63. Bardziej szczegółowe informacje są dostępne na tej stronie.