design

| Štítky:

design.jpg

Tworzymy produkty, które ludzie codziennie trzymają w rękach. Właśnie dlatego doskonale dopracowana funkcjonalność oraz kształt są kluczowymi czynnikami ich sukcesu. W ten naturalny sposób design stał się alfą i omegą wszystkich produktów, które wprowadzamy na światowy rynek.

Aby mieć doskonałe warunki do tworzenia oryginalnego designu, w 2001 roku otworzyliśmy własne centrum rozwoju i designu wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Zatrudniamy w nim niemal dwudziestu designerów, inżynierów oraz specjalistów do spraw rozwoju.

Wynikiem inwestycji w to rozwiązanie jest długa lista międzynarodowych nagród, a także setki tysięcy usatysfakcjonowanych klientów, rosnąca renoma marki oraz jej udział na światowym rynku akcesoriów kuchennych.  
W tym roku zdobyliśmy dwie bezwzględnie najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie designu Good Design za napowietrzacz do wina UNO VINO oraz uniwersalny szejker PRESTO, dwie nagrody SOLUTIONS 2015 za komplet garnków ULTIMA oraz pojemnik z ociekaczem 4FOOD, następnie posiadamy trzy „Oscary w dziedzinie designu” Red Dot za pieczątki do ciastek DELÍCIA oraz wcześniej nagrodzone produkty, którymi są napowietrzacz do wina UNO VINO oraz garnki ULTIMA. Co więcej, w tym roku otrzymaliśmy nagrodę Czeska Jakość za dzbanek TEO. Przyjrzyj się tegorocznej szóstce laureatów oraz pozostałym posiadaczom prestiżowych nagród:

Bez-nazwy-2.png
Bez-nazwy-3.png
Bez-nazwy-2s.png
Bez-nazwy-4.png
Bez-nazwy-5.png
Bez-nazwy-y3.png Bez-nazwy-y2.png Bez-nazwy-y1.png
 Bez-nazwy-xx1.png Bez-nazwy-xx.png



Na przestrzeni ponad dziesięciu lat istnienia Design Centrum w Tescomie, nadawanie produktom nowego kształtu, funkcji, stawianie ich w nieznanym dotąd kontekście, odkrywanie nowych materiałów i ich zastosowania stało się naturalną, nieodłączną częścią powstawania oraz  tworzenia każdego nowego produktu. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie innej drogi dla Tescomy, a co więcej ta droga sprawia nam niezwykłą radość.

Jiří Vaculík, właściciel firmy

Firmowy  designer jest dla przedsiębiorcy niezwykle ważny, w pewien sposób pełni rolę  wewnętrznego dostawcy. Dostawcy, z którym można dyskutować o tym, jak będzie wyglądał produkt, jakiego będzie koloru, jaka mniej więcej będzie jego cena, w jaki sposób będzie zapakowany… Jest to najlepsza możliwa opcja dla każdego przedsiębiorcy! A sprzedawanie produktów, których znam historię jest dużo przyjemniejsze i łatwiejsze, dlatego, że są naprawdę nasze. Wierzę, że podobnie czują również nasi klienci.

Petr Chmela, właściciel firmy