obsługa klienta

| Štítky:

Regulamin zakupów

Punkty serwisowe

Pytania klientów

Zamówienie części zamiennych

Graficzne oznaczenie produktów

Deklaracja zgodności

Testowanie produktów

Certyfikaty jakości

Certyfikat TÜV SÜD

Informacje o opakowaniach i elektroodpadach
servis.jpg

Każdy zakup produktu marki Tescoma oraz zadowolenie klientów jest dla nas wielką satysfakcją w codziennej i nie tak łatwej pracy. Staramy się Tobie, lojalnemu  klientowi czeskiej marki, zaoferować zawsze coś więcej. Co miesiąc możesz się spodziewać nowości czy akcji promocyjnych w konkurencyjnych cenach. Wynikiem trwałego zobowiązania wobec klienta jest niestandardowy okres gwarancji, który w zależności od zastosowanej technologii, materiałów i przeznaczenia produktu jest 3- letni, 5- letni oraz ekskluzywna gwarancja jakości w przypadku luksusowych linii wynosi nawet 10- lat.

Jednym z wielu celów firmy Tescoma dot. obsługi klienta jest nie tylko kompletna oferta wysokiej jakości produktów do domu i profesjonalnej gastronomii, ale także dokładanie wszelkiej staranności, aby nasz klient był zawsze dobrze poinformowany. Dlatego w zakładce Obsługa klienta znajdziesz niezbędne informacje związane z zakupem markowych produktów Tescoma.

Niezależnie od tego czy jesteś stałym, nowym czy potencjalnym klientem markowych produktów Tescoma, wierzymy, że pozostaniesz nam przychylny!